29/12/20
Resolución da Alcaldía pola aprobación inicial do Plan Municipal de Prevención de Incendios, ampliando o período de información pública, por un prazo de 20 días hábiles, a partir da publicación correcta na dita sede electrónica.
6/08/20
Modificación puntual núm. 1 do PXOM
16/07/19
Aprender “a facer trámites e xestións sen ter que ir presencialmente ao concello. Sen colas, nin horarios.
13/02/19
Con novo aspecto e importantes melloras no uso e a funcionalidade, estréase a nova sede electrónica do Concello adherida ao Proxecto Provincial de Implantación da Administración Electrónica.
1/03/16
O Concello de Lousame, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.
10/07/14
Lousame inaugura a Sede Electrónica do Concello, que permitirá aos cidadáns realizar os seus trámites por internet. Lousame dá o salto cara a unha administración sen papel.
10/07/14
A implantación da Administración Electrónica na xestión municipal supón unha nova forma de relación entre a Administración e os cidadáns, xa que abre a posibilidade de relacionarse por internet con plenas garantías legais, de confidencialidade, seguridade e sinxeleza.
10/07/14
A nova sede vai permitir a cidadáns e empresas a presentación, por vía telemática, da totalidade de instancias e solicitudes dirixidas ao Concello.